INDSAMLING TIL NY FLAG ALLÉ

Butiksfællesskabet Chenillen

Skovsgård Boldklub

Flag Allé

Skovsgaard Borgerforening står for driften af byens smukke flagallé i et nært og godt samarbejde med Købmandsgårdens arbejdshold.

I gennem masser af år, har Skovsgaard by fejret sine bysbørn på de store dage ved at hejse flagene, så alle ved, at det er en rigtig festdag.

-Når byen og foreningen har sine festdag, eller Skovsgård har store arrangementer viser vi det ved, at lade byen trække i festskruddet og lufte flagene.

-Når byen skal tage afsted med et af sine bysbørn, viser vi vores respekt ved at lade Dannebrog gå på halv stang.

Mange spørger

"hvornår flager byen for mig?"

Der flages for:

Bryllupper, Sølvbryllupper, Guldbryllupper og det der er finere.

Der flages for runde og halvrunde fødselsdage fra 75 år.

Der flages for vigtige begivenheder i byen, så som større arrangementer og større jubilærer samt andet af stor betydning for Skovsgård eller Borgerforeningen.

Der flages på halv for begravelser - og her går begravelser foran glædelige begivenheder.

Det er muligt at bestille en flagning, og dette gøres til Købmandsgårdens arbejdshold på

Chenillen (23315135) som også kan oplyse om prisen.

Er nogle bekendt med en begivenhed, der skal flages for, kan man henvende sig til

Karsten Friis (98231411 el. 51141180) eller direkte til Købmandsgården på Chenillen (23315135).